La S.I.M d’Alfafara feu un viatge per “100 anys de guerres” al proppassat concert de Santa Cecília

A través de 6 èpiques composicions, la Societat Instructiva Musical d’Alfafara va repassar les guerres dels darrers 100 anys, amb motiu del centenari de la I Guerra Mundial. Comptaren amb la participació de Javier Colomer al trombó baix durant la interpretació de la peça “Omaira”, de Carlos Pellicer.

Enllaç a la notícia: https://www.diania.tv/la-s-i-m-dalfafara-feu-un-viatge-per-100-anys-de-guerres-al-proppassat-concert-de-santa-cecilia/

 

Ajuntament d'Alfafara
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.